Xpert Slider

: Ремонт ноутбуков hp pavilion. Ремонт ноутбуков hp своими руками. Ремонт клавиатуры ноутбука hp. Сервисный центр samsung ремонт планшетов. Быстрый ремонт планшетов samsung. Ремонт планшетов samsung galaxy tab. Штукатурка стен своими руками. Качественная венецианская штукатурка своими руками. Наружная штукатурка своими руками.
Смартфон samsung galaxy отзывы. Хороший обзор смартфонов samsung galaxy. Смартфон samsung galaxy ace 2. Горнолыжные курорты италии отзывы. Лучшие горнолыжные курорты италии. Горнолыжные курорты италии фото. Лазерная коррекция зрения. Качественная коррекция зрения стоимость. Операция по коррекции зрения. Язык программирования python. Учим python быстро. Весь язык python с нуля. Лечение сетчатки глаза. Нервный тик глаза лечение. Болезни глаз лечение.

Στό Δημοτικό Παρεκκλήσιο τῆς Ζωοδόχου Πηγῆς τίμησαν οἱ Ἱερισσιῶτες τόν Ἀναστάντα καί τήν Πάναγνο Μητέρα Του...

SAM 9394 mikroΣτό μαγευτικό Ἐξωκκλήσι τῆς Ζωοδόχου Πηγῆς πού βρίσκεται στή δροσοστάλακτη Δεξαμενή τῆς Κωμοπόλεως, ἡ ὁποία σημειωτέον ὑδρεύει τήν περιοχή, οἱ Ἱερισσιῶτες ἀπό χρόνια πολλά πανηγυρίζουν τόσο τήν Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου μας, ὅσο καί τήν Πάναγνο Μητέρα Του, Κυρία Θεοτόκο. Τό Ἐκκλησάκι τοῦτο τό τιμοῦσε ἰδιαιτέρως ὁ ἀείμνηστος Μητροπολίτης Ἱερισσοῦ κυρός Νικόδημος καί προκάτοχος τοῦ Μητροπολίτου μας, ὁ ὁποῖος ἀείμνηστος Νικόδημος καί ὤθησε τόν ἀείμνηστο Ἄγγελο Γκατζώνη νά ἀνεγείρη ἰδίοις ἐξόδοις καί ἰδίοις χερσί τό στολίδι αὐτό τῆς Ζωοδόχου Πηγῆς, μέ τήν ὑπέροχη θέα στόν κόλπο τῆς Ἱερισσοῦ καί τήν δροσιά τῶν δένδρων τῆς ἀρρήτου κάλλους περιοχῆς πού τό φιλοξενεῖ. 

Ἔτσι τό Σάββατο τῆς Διακαινησίμου κάθε χρόνο ὁ Ἐπίσκοπος Ἱερισσοῦ εὑρίσκεται στόν ἱερό αὐτό χῶρο. Τό ἴδιο ἔκανε καί ὁ Μητροπολίτης μας κ. Θεόκλητος, ὁ ὁποιος χοροστάτησε στόν Ὄρθρο καί στή Θεία Λειτουργία, τήν ὁποία τέλεσαν ὑποδειγματικά οἱ Ἐφημέριοι τῆς Ἱερισσοῦ Αἰδ. Πρωτ. π. Μακάριος Ζωνάρας καί  Αἰδ. Πρωτ. π. Βασίλειος Ἀνυφαντῆς. Τά ψαλτήρια στόλισαν ὁμάδα νέων παιδιῶν ἱεροψαλτῶν πού πραγματικά ἀνέβασαν τό ἐκκλησίασμα στά οὐράνια. Νά σημειωθῆ ὅτι τό Ἐκκλησάκι εἶναι πολύ μικρό καί μέ δυσκολία φιλοξενεῖ τόν Ἐπίσκοπο καί τούς Πρεσβυτέρους. Ἅπας ὁ Λαός ὄρθιος συμμετέχει στά δρώμενα, περιβάλλοντας μέ πολλή πίστη τά ἐκεῖ τελούμενα. Ἐπικεφαλῆς τοῦ Ἱερισσιώτικου λαοῦ ἦταν ὁ Δήμαρχος Ἀριστοτέλη κ. Γεώργιος Ζουμπᾶς, ὁ Ἀντιδήμαρχος κ. Ἀργύριος Τσακνῆς καί ὁ Πρόεδρος τοῦ Τοπικοῦ Συμβουλίου κ. Γεώργιος Πασχαλίδης.

Τό θέμα τό ὁποῖο ἀνέπτυξε κηρυκτικά ὁ Σεβασμιώτατος ἦταν ὅτι ἡ Ἀνάσταση τοῦ Κυρίου μας εἶναι γεγονός ἱστορικά κατοχυρωμένο καί μεμαρτυρημένο, βασισμένο στίς ἀπρόσβλητες καί θεόπνευστες πηγές τῆς Καινῆς Διαθήκης καί τῶν θεοπνεύστων Συγγραφέων Της καί πανθομολογούμενο ἀπό τούς Ρωμαίους ἱστορικούς τῆς ἐποχῆς τοῦ Κυρίου μας, Τάκιτο, Πλίνιο, Ἰώσηπο καί ἀπό τήν ἐπιστολή τοῦ Ποντίου Πιλάτου πρός τόν τότε Αὔγουστο τῆς Ρώμης, σέ προσωπική ἀναφορά του. Ὑπερτόνισε μάλιστα ὅτι καί τό ἑβραϊκό Ταλμούδ κατοχυρώνει ἀπολύτως τήν ἱστορική ὕπαρξη τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ καί τό κενό τοῦ τάφου Του στόν Γολγοθᾶ.

Ἐξαντλητικά ὁ Δεσπότης ἀναφέρθηκε στίς μαρτυρίες τῶν τριῶν Συνοπτικῶν, ἱερῶν συγγραφέων τῶν τριῶν πρώτων Εὐαγγελίων τῆς Καινῆς Διαθήκης, Ματθαίου, Μάρκου καί Λουκᾶ καί στό τέταρτο Εὐαγγέλιο τοῦ Ἰωάννου, πού ἐγράφη ὡς ἀπάντηση στούς Γνωστικούς, οἱ ὁποῖοι ἠρνοῦντο τόσο τήν Θεότητα τοῦ Λόγου, ὅσο καί τήν Ἀνάστασή Του. Ἐντύπωση ἔκανε στό ἐκκλησίασμα ἡ ἐμμονή τοῦ ὁμιλητοῦ στό γεγονός ὅτι ὁ Ἀναστάς Κύριος ἐνεφανίσθη ἐνώπιον τῶν Μαθητῶν Του καί ἐνώπιον τῶν Μυροφόρων γυναικῶν μετά τήν Ἀνάστασή Του, σέ ἀνοιχτό χῶρο, σέ κλειστό χῶρο, κατά τή διάρκεια τῆς ἡμέρας, κατά τή διάρκεια τῆς νύχτας καί κυρίως συνέφαγε μετά τῶν Μαθητῶν Του ὁ Ἀναστάς στή θάλασσα τῆς Γαλιλαίας ὅπου ἐκεῖνοι ἐψάρευαν!

Δέν παρέλειψε νά ὑπενθυμίση τήν ἄρνηση τοῦ γεγονός τῆς Ἀναστάσεως ἀπό τούς ὀρθολογιστές, τούς λογικοκράτες καί τούς ὀπαδούς τῆς “θρησκείας τοῦ καθαροῦ λόγου”, οἱ ὁποῖοι μέχρι σήμερα λακτίζουν ἐνώπιον τοῦ λίθου τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου μας. Παρουσίασε δέ λεπτομερῶς τήν προσπάθεια τοῦ Προτεσταντισμοῦ, τῆς Διαμαρτυρήσεως δηλαδή, περί “ἀπομυθοποιήσεως τοῦ Εὐαγγελίου”, μέ κορυφαία ἐπιδίωξη τήν ἄρνηση τοῦ γεγονότος τῆς Ἀναστάσεως, κυρίως ἀπό Γερμανούς καί Δανούς Θεολόγους, οἱ ὁποῖοι δέν δίστασαν νά ἀναμείξουν τίς φιλοσοφικές καί ὑπαρξιακές τους ἀντιλήψεις μέ τήν καθαρή καί εὐχαριστιακή πίστη καί ἐμπειρία τῆς ἀδιαιρέτου Ἐκκλησίας μας.

Καί κατέληξε ὁ Δεσπότης: «Γιά μᾶς τούς ὀρθοδόξους τό τί πιστεύουμε γιά τήν Ἀνάσταση ἔχει καταγραφεῖ στόν Κανόνα τοῦ Ἅγίου Πάσχα. Δηλαδή: “Θανάτου ἑορτάζομεν νέκρωσιν, ᾅδου τήν καθαίρεσιν, ἄλλης βιοτῆς, τῆς αἰωνίου ἀπαρχήν, καί σκιρτῶντες ὑμνοῦμεν τόν αἴτιον, τόν μόνον εὐλογητόν τῶν πατέρων, Θεόν καί ὑπερένδοξον”, “Τό Πάσχα γιορτάζουμε τοῦ θανάτου τήν νέκρωση, τοῦ ἅδη τήν καθαίρεση, μιᾶς ἄλλης ζωῆς, δηλαδή τῆς αἰώνιας τό ξεκίνημα, καί σκιρτῶντας ἀπό χαρά δοξολογοῦμε τόν αἴτιο, Αὐτόν πού εὐλογοῦσαν καί δοξολογοῦσαν οἱ πατέρες μας, τόν Χριστό τόν ὑπερένδοξο Θεό μας”! Χωρίς τήν Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ ἡ πίστη τῆς Ἐκκλησίας εἶναι νεκρή, λέει ὁ θεῖος Παῦλος. Καί τοῦτο γιατί δοξάστηκε ὁ Χριστός κατά τήν Ἀνάστασή Του, ἀλλά μέ αὐτή Του τήν Ἀνάσταση ἄνοιξε δρόμο γιά τήν ἀνάσταση τή δική μας. Ἀναστήθηκε ὁ Θεός γιά νά ἀναστηθοῦμε ἐμεῖς»!


Created with Flickrset for Joomla.